Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 okt 05, 16:03
Opprinnelig postet av Abby
Nesten så jeg skulle sagt det sjøl jo Husgutt!


Hvorfor gjorde du ikke det da???

Når det er sagt, er jeg en dårligere supporter enn deg fordi jeg faktisk velger å støtte PH via medlemskap, men velger å stå i klokkensvingen eller på Gresviktrib? Dette er ikke fordi jeg ikke ønsker å synge eller kose meg, men rett og slett fordi jeg faktisk ikke gidder å få et dunk i siden, olme blikk eller teite kommentarer fra "bedre supporteree" enn det jeg selv angivelig er...

Nå er ikke jeg den som gir ved dørene, og alderen på debattantene her inne er urelavant, det som er av relevans er hva som blir sagt, tonen det blir sagt i og når det blir sagt...

Opprinnelig postet av Klokan
Jeg synes at keepere som har sluppet mer ann 100 mål per sessong bør vare utestengt fra dette forumet ....... 


Å Klokan, Up yours my man... Er vel faen ikke min skyld at dem flyr rundt som halshogde høns

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340