Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 12 okt 05, 23:09
Håpløst av Klokan å tro at det bare er ETT menneske som er uenig med ham. Hvorfor nedturen kom så voldsomt etter RBK kampen, tror jeg har mer å gjøre med at spillerne ikke takler medgang enn trenerne å gjøre. Uansett om man bare har en 25% stilling, så ville vel han ha foretatt sine grep hvis han hadde visst hva han skulle gjøre? Men det finnes jo skrullinger her inne som i fullt alvor mener at Drillo og Mokkelbost bevisst ødelegger FFK... Frem til RBK kampen hadde vi en mye bedre sesong enn ifjor, tror dere virkelig Drillo ødela laget med viten og vilje etter denne kampen? 

Etter min mening avslører spillerne sin egen umodenhet når de går ut i pressen og mener de er for dårlig trent fremfor å gjøre noe med det. Kanskje Eggen er mer en barnahageonkel enn Drillo, og at han faktisk krever og forventer at spillerne gjør noe selv om de ikke blir bedt om det - som å holde seg i tilstrekkelig god form og ha et noenlunde greit kosthold? Men det er kanskje for mye forlangt, at spillere som hever høye lønninger og skal forsvare klubbens og byens ære, faktisk skal ta ansvar for seg selv?

Folk avslører sin intellektuelle kapasitet når de stempler alle som mener noe annet enn dem selv som idioter, og den kategorien tilhører mange her inne.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340