Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 05, 13:24
Opprinnelig postet av Pelle
Opprinnelig postet av Klokan
Pelle hva er det du snakker om ??? hva slags holdninger og hva slag uttalelese er det at det er mange som holder seg unna Plankehaugen ? Hvor er det du får det fra... Plankehaugen har jo vokst som bare det og feltet er stappfult av folk. Nå synes jeg du overdrivar som bare det.  
 Og en ting til da.... du angriper Abby og andre for å dele folk i forskjelligge "supporter grad" og to setninger etterpå så gjør du akkuratt det samme. Halo ... Våkn opp mannen.............  Dere andre da.. er dere medlemer i Plankehaugen? Står dere på feltet? Ser på hvem som skrev siste 4-5 innleg og kanskje en av dere er medlem og fast inventar på feltet så hvis folk innad i haugen gjerne vil endelig bestemme om vi skal gå et hakk høyere opp og prøve å komme oss i det øvre supporter skikte i Norge da er det vel greit å snakke om dette uten å få kritik fra dere som har ingenting med dette å gjøre.... 



Jada Klokan, jeg er medlem. Jeg snakker om den ”jeg er bedre supporter enn deg”- holdninga en del av de som skriver her har. Man må være syngende supporter for å være ”ekte” supporter. Alle andre er annenrangs supportere.

 

 

 

Jada, PH vokser, og det er kjempebra! Lars og de andre som er med i styre og stell, og hele PH, gjør en veldig fin jobb. Men den ”jeg er bedre supporter” holdningen enkelte har, gjør faktisk at noen vegrer seg for å flytte fra Hovedtribuna og over til PH-feltet. Flere av forumdebattantene her har også gitt uttrykk for det tidligere.

 

 

 

Jeg deler ikke folk i forskjellige supportergrader Klokan. Prøver bare å vise hvor dumt det blir å gjøre nettopp det. Enkelte mener at man må være syngende supporter for å være en ekte supporter. Hva med dem som har fulgt laget de siste 20 åra? Er ikke de like mye ekte supportere? Selv om de følger laget fra hovedtribuna eller gamle lange stå?



Men Plankehaugenfeltet bør være for syngende medlemmer, eller potensielle sådanne. Ikke for pensjonister som vil spare noen kroner.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340