Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 11 okt 05, 08:24

Jeg mener dette er en viktig debatt som dessverre blir for preget av krangel og ytterligheter. Tror nemlig mange av oss har samme mål: nemlig å gi laget best mulig støtte. For min egen del kan jeg si at jeg driter i om folk kjøper plankehaugenutstyr selv om de aldri går på stadion. Om ikke annet er det fin reklame.

 

Det som irriterer meg og som jeg føler er kjernen i problemet er at det er en del folk som står på feltet (et lite mindretall) som aldri er med og synger eller lager god stemning. Som sagt, tror dette gjelder et lite mindretall. De fleste jeg ser rundt meg synger i alle fall nå og da!

 

Plankehaugen ønsker så klart å forbedre seg og da er det viktig at folk som står på feltet er villige til å bidra.

 

Dette er for øvrig en balansegang fordi noe av suksessgrunnlaget til plankehaugen har vært åpenhet og en inkluderende kultur hvor alle har følt at de kan være med. Men allikevel mener jeg altså at det er ett minimumskrav som må oppfylles: du må bidra til å skape god stemning og heie fram laget! Det er jo det en supportklubb er til for!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340