Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 okt 05, 00:57
Nå tror jeg at folk begynner å kjenne meg her til å vite mine holdninger. Har ikke sagt et eneste ord med tanke på verken kleskoden eller noe annet men synes bare at det er uretferdig at de storste kverluanter som finnes på forumet skal blandes i hver j.... diskusjon. Her mener jeg mest på "KAN OG VET INGENTING" F EKS......  Hva en har på seg  er jeg likegylding. Synes bare at det er urettferdig at enkelte skal stå på feltet kun fordi det er bra plass og forholdsvis billig. Jeg har sagt mitt etter Ålesund kampen og har faktisk lyst til å stå et eller annet sted på feltet og synge for meg selv men føler at det er j....... viktig å lage trøkket nå til søndag og skal gjøre mitt beste for å få det til men etter at vi har redda plassen da skal jeg gi meg med både forumet her og "forsanger" oppleget. grunnen til dette er at jer ser ikke lenger denne gløden og entusiasmen som i fjor f eks... folk har blitt bortsemte og egenlig har Abby rett når hun sier at enkelte er der og ellers kler seg bare for å vise seg frem. Nå det gjelder forumet, hja, jeg synes det er fantastisk med et slik samlingsted men det viser seg at enkelte tror at de skal ha alltid sist ord og kverulere til det uanedeligge, for meg ser det som om enkelte av dem er her kun for å skape fa....ap .... Dem kjeder seg vel hjemme og har ikke annet å gjøre enn å ødelegget her.

 


---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340