Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 okt 05, 01:03
ja og så har jeg en liten jukselapp her så jeg kan godt begunne med den da... 

13.05.1979 ... maracana.. beograd ( stadion heter sånn ikke se så rart på meg da) ... returkampen kupp finale ... 

Så lenge det var lag fra beograd ble det spilt to kamper.. hjemme og borte ellers var det kun en i Beograd .. denne gangen var det to fordi Dinamo møtte røde Stjerne...  1:1 i Zagreb ... vi var tja.... 2500.... og vant i Beograd 1:0 

ellers alt startet i 1982 med bortekamper... 
Stadion Poljud Split ... Hajduk- Dinamo 1:2 .... 15 000 fra Zagreb vi vant serien takket vare denne kampen 
ut fra jukselappen min har jeg vært på denne stadion 14 ganger etter denne kampen. noe med Dinamo og noe for å se Hajduk spille i uefa cuppen mot b.l.a. torino, Totenhem, waregem, Olimpiquie Marselllie ... Det var da jeg gikk på videregående og hja... vi dro med toget tirsdag kveld med... 20 kroner i lomma.... Slapp gratis på toget fordi vi skulle på kamp ... fikk mat og drikke i Split. og var hjemme torsdag morgen og da var det rett på skolen igjen ... 

Det var med Uefacup kamper i Split da.... Med  Dinamo var det enda verre men om dette en annen gang da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f