Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 okt 05, 00:08
bare for å vise Keiko hva jeg mener da.... 

I år har jeg vært på følgende baner, kun i Fredrikstad distriktet som enten spiller elller dommer eller tilskuer da.... 

STADION 
Torsnes bane, 
Sellebak
Kråkerøy
Torp
gressvik
østsiden
Begby
østfoldhallen
Mercur
Trosvik
greåker
t.o.m. Kongsten 

Ellers så kan jeg nevne b.la. 
For i fjor f. eks m .Dinamo og kroatia da 
Nya Ullevi 
Elfsborg
Stutgart 
La Luz Lisboa 
Porto.
Og hva heter stadion i Skotland? Skotland - Norge 0:1 


Og hvis vi skal tenke mer da som f. eks 
WM Frankrike da med kroatia siste kam i pulja, 1/8 finale og 1/4 finale .
Old Trafford med Dinamo - Ch.leauge 2000/2001 tror jeg .... 0: 0 er fin opplevelse 
og kvalikken i 1995 i Newcastle da Vi tapte 2:1 
Auxere 1993, Parken i Køpenhavn 1993 - Danmark - Kroatia 3:1 
Har stortsett reis med lag i mitt hjerte da.... 
FFK .... ? Husker ikke... Husker første da.... Tapte 3:0 i Råde i tja ??? 1991, 1992??? Vet ikke... 
Hva skal jeg telle som da jeg satt på benken på Østsiden da vi slo FFK ut av kuppen i 1995 tror jeg 
Og ..-..  lag i mitt hjerte da ??? nei det var byen i mitt hjerte da ... i perioden 1986-1990 så måtte vi BBB vise oss frem og da var vi overalt.... 
Beste minne er fra basketball. Dere har ikke peiling hvor stor idret i resten av  Europa det er .-..... 
Så la meg tenke det var 1985 i Athen... eller rettere sagt Pireus da... Ny halll bygd for innendørs friidrett VM året før.... 
17.000 mennesker.... Selveste og største REAL MADRID mot lille CIBONA:...... Europakupp finale.... David mot Goliat ... 
Og vi vant med 12 poeng... Jeg løp ut på banen og stjal (kledde av) drakta av min yndlings spiller... Gråt som en unge.... 
Lille Cibona fra lille Zagreb beste lag i Europa----  Og andre idrett som b.la. Håndball da....  Har dere sett Europakupp kamper med 10 000 mennesker på tribuner da....... eller vannpolo ... t.o.m. ishockey... ja jeg har ishockey i Oslospectrum da.... Når Valek var her.... 

Skal jeg fortsette Keiko. ... har ikke begynt ordentlig egentlig men .....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f