Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 07 okt 05, 18:27
Endret: 07 okt 05, 18:28
Det høres ut som du mener at Ringberg ville vært en faktor som hadde plassert FFK høyere på tabellen. Hvis det hadde vært tilfelle burde ledelsen sagt til Markus at de gav f.. i ham, men kun melet sin egen kake og ville beholde ham. Hvis det hadde vært på den måten ville FFK vært på sikker plass nå. Markus derimot hadde mistet sin livs sjanse.

Markus Ringberg gjorde 3 mål for FFK før han reiste til Hamar. Han var ikke en av de beste offensive spillerene i klubben(ref VG børsen) før han reiste. Hvis du mener han er mannen til å snu trenden, må jeg minne om at han var med på våren 2004 også. Om du skulle hevde at man bare kan se på hva han har utrettet i Kamma, så spør jeg hva da? Når Markus kom lå kamma 2 poeng over kvalik. Det gjør de i dag også. Ikke har han hevet snittet sitt på VG børsen heller.

Jeg har hatt sansen for Ringberg som FFK spiller og skulle gjerne sett ham i klubben fortsatt. Når klubben fikk den prisen de fikk, og Markus den lønnen han fikk, synes jeg det er bra at de lot ham gå. Bra for klubbens økonomi, og en fin gest til en som har betydd mye for FFK i 3 1/2 sesong.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340