Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 okt 05, 13:39
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det her er en tråd om ansettelsen av Direktør har vært en suksess eller ikke. Vi vet at åpenheten er mindre, vi vet at resultatene er dårligere. Det er ingen som har sagt noe om at Mokkelbost er en jævla kødd. Hvis ikke du klarer å diskutere sak, synes jeg du har lite i denne tråden å gjøre......... Diskusjonsforum= uenighet, diskutere fakta osv..........  


At Mokkelbost har blitt karakterissert som en arrogant kødd er bare en av mange tinge han og drillo har blitt kalt i forbindelse med ringberg-salget. Å nekte for det nå blir for dumt. 

Selvfølgelig skal det være lov å komme med kritiske innlegg. Men det er en stoooor forskjell på det, og å slenge dritt hele tiden (Å pisse i sin egen brønn heter dette). Miljøet råtner hvis dette fortsetter for lenge. Da blir det for dumt å skrive: "skal det ikke være lov å komme med litt krittikk?". Litt kritikk?? De har jo ikke fått annet. 
For at ting skal fungere, så er det viktig at folk har troa på det også, husk det. 

Jeg er ikke ute etter å skylde på noen bedreviteren, jeg bare advarer mot denne negative trenden. Ikke føl at noen er etter deg når du leser dette, bare svelg det og begynn å tenk litt positivt. Da tror jeg ting blir bedre. 

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340