Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 05 okt 05, 15:22
Endret: 05 okt 05, 15:24
Opprinnelig postet av Superkjegle
Håper`n på at Moss rykker opp eller? Makan til vinglekuse har jeg sjeldent hørt om. Mulig han håper på ett fetere økonimisk tilbud eller no, og hvis han presser lyn litt kan han vel få ett fett tilbud, de mister vel alHabsi ved sesongslutt.


Han er 32 år, har vært fast på landslaget lenge og holder anerkjent internasjonalt nivå. Jeg synes ikke det er det minste rart om han er litt forsiktig med å uttale seg om FFK så lenge det er såpass usikkert om FFK vil berge plassen i TL.

Tenk deg selv for en nedtur det ville være å komme fra England, og så måtte spille i 1. divisjon?

Når det gjelder penger, så er vel alle opptatt av å tjene mest mulig? Av og til velger man en dårligere betalt jobb fordi man vurderer den som såpass faglig interessant at en noe lavere lønn ikke har noe å si. Men de færreste har nok råd til å gå ned så veldig mye i lønn -- man venner seg fort til høyere levestandard, men det er adskillig tøffere å venne seg til en lavere levestandard...

Jeg tror nok FFK vil stå høyt på hans liste når han ser at vi spiller i TL neste sesong også. Særlig hvis lønnstilbudet blir til å leve med. :)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340