Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 okt 05, 11:20
Opprinnelig postet av DeKjök
Mange fornuftige innlegg her.

Jeg vil berømme styret for måten de har taklet dette på.  Jeg tror FFK kommer ut som en styrket klubb når de har tatt grep uten å sparke noen.  Jeg tror fex RBK ikke var tjent med måte Ola By Rise ble skviset ut på.   Jeg tror grepene som ble tatt har skapt mye mer ro i FFK, mye mer enn det har hos oss.  Men FFK er det viktigste.

FFK kunne blitt bedre på å informere mer gjennom egne websider, men FFK må også få tid til å behandle problemer ol. internt før man skal informere.  Det blir en vanskelig balansegang, spesielt når man hele tiden må forholde seg til ryktemakere både her og hos FB og endel som koker over.

Aviser klarer fex ikke å forholde seg til svar av typen "det er det for tidlig å uttale noe om".  Da spekulerer de og det er vanskelig for leserne å se hva som er avisens egen mening og hva som er sant.  Folk klarer i mindre og mindre grad å forholde seg til nyanserte og utdypende svar også.  Det har noe med utviklingen av samfunnet å gjøre.  Vi krever ja/nei svar (ref. politikergrilling før valget).  Enkle politikere får hele arenaen = Hagen og Frp.

Både under Ringbergsaken og Drillosaken har debatten her og hos FB nådd de helt store høyder og vært opphetet.  Det fordi mange spekulerer litt for mye og trekker litt for raske konklusjoner.  Videre er det oppstått rykter som debatteres her om Raymond, vekt, spillegalskap og salg og kjøp av hus, noe som er tøvete og sladder vi burde ha en selvjustis og slå hardt ned på.


Jeg kan ikke få blitt mere enig med deg, DeKjøk!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340