Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 03 okt 05, 10:41
Jeg har vært og er an av Drillos forsvarere, men det har gått mest på måten han har blitt behandlet her inne, i FB og tilsynelatende av spillergruppen.  Etterhvert har jeg snudd mht. spørsmålet om hans avgang og vært enig med dem som mente Eggen burde overta, men for meg var det viktig at det skjedde på rett måte, les ikke sparking.  Jeg synes derfor styrets løsning var positiv og bra.  De handlet ikke overilt.  Selv om pressemeldingen var ullen så lå det noe annet bak og det så vi igår.  Eggen er nå hovedtrener fullt ut.  Og vi kan ha et håp om at Drillo blir med videre neste år i tiltenkt rolle.

Eggen var nok det meste av hovedårsaken til at spillerne fikk tatt ut mye mer av sitt potensiale igår, men det ligger også i spillerne selv og den effekten et skifte ofte gir.  I tillegg så vil jeg også minne om at et skadeskutt FFK tok mange poeng på rene ran på vårparten.  Det var typiske Drilloran og de poengene er viktige idag.  Det er faktisk ikke sikkert KTE hadde klart å ta ut like mye av det skadeskutte FFK da. Drillo ledet også FFK til storseier over Rosenborg.  Og at FFK banket Rosenborg skal jo i seg selv ikke skape de problemene som de skapte.  Det er hvordan suksessen ble taklet i ettertid av spillere og apparat rundt som er problemet.

Jeg er kjempefornøyd med at KTE er tilbake og tror at med Drillo på analyse kan FFK bli veldig gode.  Og jeg håper inderlig at Hoås nå får støtte og at publikum snart kan innse at å hetse egne spillere (det er ikke tvil om at det foregår på stadion) ikke er bra.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340