Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 03 okt 05, 09:46
Igår fikk vi nok engang bevis på at Eggen er en meget dyktig trener, som hever laget enormt.

 Nå vil mange kaste seg over meg og si at det var fantastiske prestasjoner av spillerne som avgjorde. Ja flere av spillerne fant tilbake eller bare fant formen, og ingenting er mer gledelig. 

MEN vi har hatt de samme spillerne tilgjengelig i hele år, og det har ikke fungert  i store deler av sesongen. Hva var så annerledes igår, jo Eggen hadde hovedansvaret på benken. Det er mye av grunnen til at jeg mener at Drillo ikke er rett mann for FFK, han er rett og slett elendig på kampledelse, noe jeg mener er et must hos en klubbtrener. Min mening er at Eggens engasjement og innlevelse i kampen smitter over på spillerne, noe man fikk en solid bekreftelse på igår.  

Nå er det bare med glede jeg ser fram til et nytt år med tippeligafotball med KTE ved roret. 

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340