Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 okt 05, 01:49
Opprinnelig postet av dracula
DEt jeg som en stakkars supporter uten de store kanaler, eller vyer har hørt fra Arve  har iallefall virket skrallt.
Han skal vist være en mann av store ord, men " Store ord og fett flesk sitter i fast i halsen" sier man jo.


Jeg vet ikke om du var på det årsmøte til Plankehaugen, hvor Arve nettopp var ansatt, dracula.
Da holdt han et kort foredrag om supporterkultur, som han bommet skikkelig på. Jeg tror nok mange av Plankehaugens medlemmer som var tilstede på det møte, fortsatt sitter igjen med et negativt inntrykk av Arve på grunn av det.
I noens øyne var han vel heller ikke helt heldig med alt, da han en stund senere var på Aristokraten bla. for å svare på spørsmål fra supporterne.
Jeg har både hørt ham og snakket med ham flere ganger etter dette og mitt inntrykk har ihvertfall forandret seg radikalt.
Men jeg synes faktisk det bare er spennende med folk som ikke alltid er 100 % perfekte og i A4 format.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340