Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 01 okt 05, 20:33
Endret: 01 okt 05, 20:35
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Husgutt
hva er det med fredrikstadfolk egentlig?? virker som det er et knippe mennsker på 5-10 personer som har som mål i livet å spre mest mulig eder og galle.. samme faen...

uten å ta stilling til dette temaet, spør jeg: får dere en indre tilfredshet med å slenge dritt hele tida??

dette forumet trenger ikke flere negative tråder.... er det rart folk i plankehaugen ikke klarer å motivere folk til allsang, at det ikke kommer flere folk på kampene osv, når det eneste man leser her på forumet er DRITT??.. det er direkte demoraliserende å lese alt møkket som blir dratt fram her..

nå er det ikke lenge igjen før jeg ikke gidder å være her rett og slett.. det blir patetisk hele greia..


Nesten som jeg skulle sagt det selv!! 
Men egentlig er det ikke noe vits i å irritere seg over lenger, det hele begynner nesten å bli komisk  Og så er det jo stort sett de samme personene som holder dritten igang hele tiden.
Bare et siste spørsmål: Hvor mange av dere er det som feks. har møtt Arve Mokkelbost og har en personlig erfaring med at han er en arrogant kødd eller lignende.


Helt utrolig at det går an Snæbbussaristokrat 1. Det er vel ingen som har sagt at Arve er en arrogant kødd?? Det vi sier går jo på håndtering av media, supportere etc.. Du kan vel lese??? Og dette er vel strengt talt ikke drittslenging heller, men å konstatering av fakta... Du regner jo alt det du ikke er enig i som dritt, da er det jo på tide å få festet blikket litt lenger frem enn sin egen nesetipp...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340