Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 05, 21:38
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mot Bodø/Glimt må vi ikke tape, helst vinne, for å få til det tror jeg vi må kjøre med en offensiv 3-5-2 og en defensiv 5-3-2.
-------
Jeg tror på en lagoppstilling som denne. Regner med at Bjørkøys gule kort i 1. divisjon ikke teller og at han er spilleklar.
-------
--------------------------------------Lasse Staw---------------------------------------
-------
------------------Bjørkøy------------Bora-------------Lindstrøm--------------------
-------
---------Czwartek------------------------------------------------Bertelsen-----------
-------
------------------Enerly-------------Piiroja---------------Kvisvik---------------------
-------
----------------------------West--------------Mc Donald------------------------------
-------
Oppgaven blir stor for våre to raske backer Czwartek og Bertelsen. De spiller vingløpere når vi går i angrep og backer når vi forsvarer oss. Piiroja har spillt godt på sentral midtbane i Estland i flere kamper på landslaget der og vil være viktig fremover med sin hodestyrke, både når det gjelder ballfordeling og på dødballer. Jeg har veldig stor tro på at Piiroja nettopp er den ballvinneren og fighteren som vi har manglet på midtbanen.
Keepertrener Jerry Knutson ønsket allerede å bruke Lasse Staw mot Aalesund, derfor bør han få sjansen denne gangen.
Jeg har hørt at dem ikke ønsker å sette staw inn i noe så viktig som dette.. jeg er veldig usikker på en ung lasse er rett nå.. steinar har på ingen måte spilt seg ut av kampen som keeper.. Aalesund kampen skal vi glemme..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340