Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 27 sep 05, 21:48
Endret: 27 sep 05, 21:50
Opprinnelig postet av Kristian B
Ja, det mener jeg faktisk. Å sparke Drillo nå, er vel det mest ugunstige tidspunktet å gjøre det på. 
Det er noe fundamentalt galt i klubben om dagen, og spillerne fremstår som en sutregjeng uten sidestykke. 

Og hvorfor skal Eggen gjøre ting så forbanna mye bedre nå?? Få humøret inn i gruppa? Tror folk at så fort vi får litt spillerglede inn i gruppa, så vil vi vinne fotballkamper igjen. Eggen har vært med i HELE år, og vil ikke utføre mirakler i løpet av FIRE kamper,fordi Drillo brått forsvinner. Det ville selvsagt gledet meg, men virkeligheten går langt forbi Drillo, er jeg redd.


Har du ikke hørt intervjuet med eggen etter ålesund kampen. Reporteren spurte hva som ble sagt i pausen, og svaret var: det vet jeg ikke, min rolle er å snakke med eventuelle innbyttere. 

Høres dette ut som en som har mye han skulle sagt? Svaret er ganske innlysende, rollen han har tilfører laget svært lite.
La han få ta over umiddelbart! Drillo har fått sin sjanse, og han mislyktes til de grader!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340