Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 25 sep 05, 20:52
Nei, nei, nei, nei, nei.....

Hva er det her for en kamp?  Det er flaut å være på stadion - jeg er redd det må bli 1. divisjon neste år. Sukk... Joa, jeg har ikke mista håpet helt enda, men det er f... ikke langt ifra heller. 
FFK har èn spiller - èn spiller altså - og det er Simen Brenne. Hva de andre fehuene gjør utpå der - aner jeg ikke!! 

La meg begynne:

 - Brian West - frisk av skade akkurat lenge nok til at klubben skrev kontrakt med han. Da det var gjort, var det slutt på all oppofring, alle løp og alt spill av fotball i det hele tatt. Idag fikk han ikke til en dritt!
 - Dagfinn Enerly - skulle gitt fra seg kapteinsbindet for lengst! Ingenting fungerer på banen idag ihvertfall!!!
 - Raymond Kvisvik - riktignok scorer han, men det er da også det eneste han gjør!
 - forsvaret - hæ??? Var det forsvarsspillere på banen???
 - trenerne - Hva inn i granskauen driver dere med, det gjelder både Drillo og de andre?? Det nytter ikke å planlegge på forhånd når byttene skal utføres!!! Første byttet skjer etter at vi ligger under 0-3!!!! Seriøst - jeg hadde vært bedre trener, og jeg er jente!!!!

Sist, men ikke minst - det største fehuet av døm alle - STEINAR SØRLIE!!! Hva i h.... er det du klager etter?! Det er en innmari god grunn til at du er satt ut av laget! Du er altfor dårlig!!!! Står og ser på at ballen går i mål, uten å lee på en finger engang. Tragisk!!!

Simen - takk for at du er det eneste lyspunktet på et lag i fritt fall!!!!!

---------------------------

Hvaskjera?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340