Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 14 sep 05, 23:03
Endret: 14 sep 05, 23:03
Opprinnelig postet av jorhan

Nei sikkert ikke men man svarer på tiltale. Blir jævlig provosert når andre skal påberope seg retten til å avgjøre hvem som er supporter eller ikke. Du vet like godt som meg at her inne er det ikke mye saklighet. Du skal ikke utale deg mye utenfor standarden for noen kaller deg entet dum, medgangssupporter, uviten eller noe annet hyggelig. 
Så men hva du vil om det jeg skrev, det er jo hele poenget.



Det er opp til deg sjøl om du tar det til deg, da. Kall meg gjerne dum, tilbakestående eller uvitende. Det er nå ett fett, for jeg vet at jeg ikke er noen av de tinga uansett. 

Skal man diskutere må man regne med at folk tar i litt hardere enn ellers. Dessuten er vel takhøyden for ordbruk litt annerledes i skreven form enn om vi satt over et bord med en pils eller noe i den duren. 

Jeg synes det er fett at det er forskjellige meninger, og for meg er ikke forumet en måte å hevde meg selv på. Jeg diskuterer her, og ellers i livet, for å lære mer, for å forstå, og kanskje bli litt klokere enn jeg var i går. Noen ganger blir jeg veldig gira og sier ting som jeg ikke kan stå for når jeg har roa meg ned, men da sier jeg det også. I denne saken står jeg for alt, og ingenting har hittil fått meg til å skifte mening. Men hvem vet, kanskje ligger det ett innlegg rundt hjørnet som vrir rundt på alt for meg.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340