Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jørgen O.

Knøttespiller
Ble medlem: 28 aug 03
Innlegg: 29

Lagt til: 19 sep 03, 13:47
Hei Topscorer.

Det er IKKE feil å se på %, det er jo det som blir grunnlaget for hvor stor andel potensiale for tilskuere en klubb har. Man kan ikke sammenligne RBK og Sogndal, potensiale er ikke den samme. Gjorde heller ikke det mellom FFK og MFK. At tilskuertallet blir større på større sted er naturlig.

Rike onkler og gjeldskrise er satt "litt" på kanten, og IKKE sett oppimot FFK. Men se på klubber der rike onkler ikke lenger vil spytte inn"les forbruke" mer penger..... Gode sponorer, gjerne forankra i lokale kretser, vil alltid være der.
Moss var i en situasjon da de rykka ned at de måtte selge spillere, det ER STOR forskjell på tippel. og bakgården. Natt og Dag. Slik er det for alle lag som rykker ned, også for dere om dere hadde rykka ned til 2.div i år... Man kan ikke drifte med samme budsjett i ulike hyller, slik er det bare. Det var også tema rundt overgangen for dadason, var det ikke?

Hva Evensen snakker om, driter jeg i, han er luft....

Erfaringen ligger i gangene, det er det jeg mener, ikke i spillergruppa som er nesten ny. Der er det erfaring.

KTE er FFK sitt ansikt utad, og var det den gang han var i MFK også. Vet hvordan han styrte i MFK. Og kjenner igjen måten FFK gjør det på nå. Så også hans krav når han før 02 sesongen ble trener for FFK. Se på FFK fra før 02, og nå.....

Og, misunnelse for FFK har jeg personlig ikke, FKK har ennå ikke de siste, og over 20 åra stått over MFK på en sluttabell. Når de gjør det nå, så gratulerer. I moderne fotball er det ikke så unormalt at lag som MFK får en periode "ned" det er ikke unikt. Tror ikke det vil vare i 20 år, nei. Og gleden er om FFK og MFK møtes i tippel. på nye stadioner i byene, med masse tilskuere. Jeg har trua på at det skjer.

Og jeg drar og ser på FFK i tippel. om de rykker opp også jeg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340