Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 05, 23:23
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av keiko99
Til alle Ringberg patrioter..

Om han er den spilleren vi mangler som dere sier.. hvorfor ligger kamma bak oss ?
hvorfor kjøpte ikke RBK opp han om det er så enkelt som dere sier så måtte jo der vært løsningen for RBK også...





Hehehe, Keiko, nå er du bare for DUM! Det skjønner tilogmed du?! Fordi om du aldri likte Markus, så skjønner du at han alene ikke er kamma? Å om vi skal se sånn på det, så har vel kamma tatt flere poeng etter at han gikk dit enn vi har...
Du bør lære deg at en kaller ikke folk dum.. uansett kamma er bak oss og om ringberg er så viktig som dere påstår så burde ikke kamma vært så langt nede.. dem har jo Ringberg og etter det jeg skjønner så brude dette vært enkelt for kamma og ligget mye høyere på tabbellen en det dem gjør... Jeg har ikke noe i mot Ringberg, men salget støtter jeg 100 %

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340