Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 sep 05, 23:20
Det er godt å lese at ting ikke var så ille som resultatet skulle tyde på. Mulig jeg er litt selektiv når jeg velger hvem jeg skal tro mest på nå, men jeg leter fortvilet etter positive ting... Det så jo ut som om alt gikk galt i løpet av seks minutter, og da er det tungt å reise seg igjen. Spesielt mot et lag som VIF.

For å bidra litt på den positive siden så synes jeg også at vi, bortsett fra HamKam, har vi hatt et ganske tøft program de siste fire kampene. Først Odd i Skien, laget som ser ut til å ta en FFK denne høsten. HamKam forbigår jeg i stillhet, mens Brann i Bergen alltid er tøft. I alle fall med 0-1 i trynet etter 0 minutter. Og VIF ser for tida ut som Norges sterkeste lag. Sånn. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men dette trøster i alle fall meg litt...

Men når det er sagt: om ikke vi allerede er i deep shit, nærmer vi oss stygt, så vi må ikke la det faktum at vi har hatt et tøft program bli noen sovepute. Nå har vi satt oss selv i en sånn situasjon at vi MÅ ta poeng mot Tromsø borte og vi MÅ slå Ålesund hjemme...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340