Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 12 sep 05, 16:37
På Hamar var vi tre stykker som sto et stykke unna de fleste syngende, vi sang høyt og jævlig som alltid, men folk rundt hang seg ikke på. Jeg hadde flere meningsutvekslinger med de rundt meg, og de ble med et par ganger, for så å droppe ut igjen. Skal selvfølgelig ikke la seg stoppe så lett, men det er absolutt en del trege folk. 

Tror ikke det er at folk ikke vil synge heller, men at de som mange nordmenn, er litt trege å dra i gang. Jo flere som synger, jo bedre er det. Men la oss slippe krangling på tribunen om hvorvidt forsangeren synger hver linje, det blir lavmål! 
Jeg tror det er enkelte som har problemer med at andre stikker seg fram. Jeg tror oppriktig talt ikke at Zoran eller DagJ. står og pisker oss igang for heder og ære. Selv er jeg ikke noen type som drar i gang, det er ikke en av mine evner, derfor er jeg utrolig glad for at vi har disse to, og andre initiativtakere. 

DagJ. har vel forresten sagt at han gir seg som forsanger...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340