Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 05, 01:24
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
så legger vi saken død.. å mase ender ikke noe godt. så kan også dem som drar i gang sanga synge ikke bare dra i gang også se kampen..


Nå får du slutte å klage på Zoran, Keiko. Han bidrar mye mer en du gjør. For min del så kan døm sparke ut minst halvparten av de som står på Plankehaugenfeltet( hvis ikke fler ) . Kan vel ikke være mer en 100 som står og synger nå. Plankehaugen blir bare dårligere og dårligere for hver kamp. Hvorfor ?? Er det en gjeng med medgangssupportere her også, som bare synger når vi leder kamper?? Det er altfor dårlig. Nå må vi begynne å brette opp armene folkens. Vise hva vi er bygd av. Sånn som det har vært i det siste så har jeg nesten vært flau av å være Plankehaugenmedlem.
jeg sa dem og ikke en enkel person.. jeg tar avstand fra en slik utsang du kommer med... så føre du skylder på at jeg er ute etter Zoran så les nøye en gang til


Ikke begynn å ro Keiko. Jeg så åssen du kritiserte Zoran sist, og jeg ba deg også roe deg ned. Forresten så er det bare en til som leder ropinga, og det er Dag. Og han kan det ikke være.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340