Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 sep 05, 17:07
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av denialsander
Jaja, det er *alltid* noe å sutre over - er det ikke? 

Hvis det ikke er dårlige spillere, så er det dårlige supportere. Eller dommere. Eller trenere. Eller hjelpetrenere. Hundebæsj på fortauet. Mokkelboooost. Motstandere. Salg av spillere. Kjøp av spillere. Utlån av spillere. Lån av spillere. Gressmatta på stadion. Gressmatta på bortekamper. Været. Skolegangen. Skriveleifer på hyllestbanner (ok, den er jeg med på - da sutra jeg selv). Fryktelig dårlige FFK-sanger. Pensjonsreformen. Skadelista til FFK. De gule korta! De røde korta! Det rosa undertøyet til den rødvinsmarinerte tanta di som du måtte danse kutråkk med under konfirmasjonen til lillebror.

Glemte jeg noe da? Jeg gjorde nok det: Dårlig hukommelse. Sarkasme. Ironi. Spydigheter. Ærlighet. 

Prææhææ! ;)
enig.. sutre kopper


Ikke alle som har kjøpt billeter som har mulighet til å komme seg på stadion når de flytter kampen,feks pga skole,jobb osv,og heller ikke alle som bor i fredrikstad....Så er det rart folk sutrer da?Eh..NEI!!

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340