Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 01 sep 05, 16:32
Endret: 01 sep 05, 16:34
Opprinnelig postet av Ricochets
Vålerenga ville helst spille kampen tidligere i sommer eller senere i høst. Løsningen som ble valgt her er ikke drevet fram av Vålerenga, ei heller spesielt ønsket, selv om den er bedre enn 9. september. Det er NFF som har tatt avgjørelsen, som vanlig uten å lytte spesielt til de involverte parter. Jeg kan love deg at Vålerenga ikke ser denne kampen som en ideel opladning til UEFA-cupkampen to dager senere.




Det blir vel ikke helt riktig å si at NFF ikke har hørt på VIF?
NFF sa jo at kampen skulle spilles den 9.September og holdt seg til det helt frem til Reka truet med å holde landslagsspillerne sine hjemme.
(Noe han forøvrig ikke hadde hatt lov til TROR jeg)
Med denne uttalelsen så fikk VIF NFF til å flytte kampen nok en gang.

Selvom dette ikke er en optimal løsning så er det bare å gjøre det beste ut av det.
Men siden kampen nærmest er utsolgt så er nok dette veldig ubeleilig for mange supportere.
Får bare håpe at det er en fordel for FFK å møte VIF i en så hektisk periode.

Dere får ha lykke til i UEFA`n (heier alltid på norske lag ute i Europa) men ikke forvent å få med noen poeng hjem fra Fredrikstad...
:-)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f