Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 01 sep 05, 16:05
Endret: 01 sep 05, 16:07
Du kan si hva du vil, Risto men jeg syns det er mye i den saken her som er ufint...
Først og fremst er det en uting at VIF og NFF har hemmelige møter om denne saken utenatt Molde er informert.
Link

Jeg syns også at VIF sin handtering av saken med Reka sin grining i avisene har vært håpløs, da spesielt med tanke på at han truet med å nekte spillerne sine landslagsspill hvis NFF ikke gjorde som VIF ville.
Deretter så mener jeg at det er tull å måtte flytte to andre kamper når det hadde holdt med å flytte en.
(Ålesund-Molde til lørdag og så spille VIF-Molde den 13)
Men den løsningen som saken endte med er uansett bedre enn løsningen VIF helst ville ha som var å flytte hele den siste serierunden til onsdagen etter.
Forøvrig et forslag jeg syns var ganske arrogant.

Du lister opp kampprogrammet deres den nærmeste tiden og jeg skal være enig at det kan bli en travel tid for VIF fremover. Men RBK har hatt den belastningen i mange år uten at det har vært noe stort fokus på det fra den kanten.


Er det noen som vet om kampen fremdeles blir TV-sendt?
Siden jeg bor i Trondheim om dagen og uansett ikke får sett kampen live så har jeg sett frem til den TVkampen...
(Selvom forrige TVkamp ikke akkurat var en nytelse å se på....)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f