Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 aug 05, 17:33
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Skulle vi basert oss på Markus som kjernespiss i fire år til kunne vi lagt vekk alle Royal Leauge- og Europacup-planer. Mannen har tjent oss godt, og vil alltid ha en spesiell plass i mange hjerter her, og hele historien i sommer lukter fortsatt funny, men han er ikke, og blir aldri, god nok til å være hovedspiss i et norsk topplag. Skal man holde på såpass høyt oppe må man ha målgarantister, som LSK`s Sundgot, RBK`s Brattbakk (i gamle dager), eller Tromsøs Årst. Vi har ingen i klubben som har vist noe i den grad hittil, men vi har samtidig flere offensive talenter som KAN komme til å bli meget gode. Merk: KAN. Tiden får vise. Men tiden kommer også til å vise, tror jeg, at Markus blir en 10-mål-i-året-type for Ham-Kam. 



Leder - Hvor sterk leder er han egentlig? Hvor motiverende er han på banen?
Fighter - Ja!
God spiss -  Ganske...


Jeg har sagt mitt m.h.t. MR salget og der står jeg enda. Vil bare nevne en ting vi har solgt en spiss som klarte å prestere i vhertfall litt (11 mål i første sessong i tippeliga) og kjøpt hva ? Og ikke bare kjøpt men gi ham en 3,5 års kontrakt og hvordan skal vise noe når han blir brukt kun i 3. divisjon kamper. Har vært kritisk mot salg av to spillere midt i sommeren og det viser seg dessverre som en feil og da er det opp til ansvarlige til å rette denne feilen.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340