Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 05, 00:19
Kopiert fra f-b.no:

"– I dag kunne vi fort tapt med en syv, åtte mål, konstaterer Eggen.

– Vi får håpe dette er en engangsforetredelse, fortsetter treneren, som først og fremst var skuffet over måten FFK fremsto på defensivt."

Engangsforetredelse? Med unntak av Lyn-kampen (1. serierunde), så har faktisk FFK blitt tilnærmet overkjørt i ALLE bortekampene denne sesongen, og kunne fort ha tapt med veldig mange mål i alle disse kampene...

Det sier seg selv at det er noe alvorlig galt et sted. Jeg er ganske sikker på at INGEN andre lag i Tippeligaen har blitt rundspilt så mange kamper i år som det FFK er blitt. Det er jeg faktisk ganske sikker på.

Heldigvis har vi tatt noen veldig heldige poeng på bortebane, og samtidig har vi både vært gode og heldige hjemme. Derfor ligger vi foreløpig ikke helt i bånn av tabellen...

Men jeg synes det er ganske alarmerende at laget gang på gang blir overkjørt på bortebane. Jeg hadde ikke vært like bekymret om vi faktisk hadde levert gode prestasjoner/god innsats på bortebane, men likevel tapt. Det som er skremmende er at vi så å si alltid blir overkjørt og rundspilt. Ham-Kam er poengmessig det svakeste bortelaget, men jeg vet at de ofte har vært fullt på høyde med motstanderne på bortebane og vært uheldige. Det har ikke vi. Vi har faktisk vært heldige som ikke har tapt mer...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340