Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 aug 05, 21:26
Vi fikk 1,5 mill, noe som vil være småpenger hvis vi rykker ned..... Lederen og fighteren Ringberg visste jeg vi ville savne, men at savnet av fotballspilleren Ringberg skulle bli så stort trodde jeg ikke. Toth er fjerdevalg, Hoås ser alle ikke holder ennå, West sliter videre med sine skader.  Hva er det vi har foran der???? Nå var det selvfølgelig ikke bare spissene som sviktet idag, men med en fighter på topp sprer seg ofte videre i laget.  Og det er vel ikke så mange som snakker om Royal League nå???  Det var ikke for å være negative mange av oss gikk bananas av Ringberg salget, men vi fryktet det vi nå ser og det er fordi vi er glad i FFK og ikke noe annet....... Hedigvis så får vi de andre resultatene med oss og holder oss på en viss avstand ennå, men med dagens spill og gulljagende Enga neste gang og Tromsø borte deretter er vi for fullt med i nedrykkstriden hvis ting ikke bedrer seg.......

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340