Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 aug 05, 00:49
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg er enig med deg i at Drillo ikke har fått noen spesielle sanger eller tilrop. Det synes jeg er på sin plass. Alle fans hedrer trenerene sine og det bør vi også gjøre, ikke fordi at han skal abdisere, men at han er vår trener.

Hva med rop og svar fra PH-feltet og Hovedtribunen?

FORZA FREDRIKSTAD FK!!!!
enig.. vi for sette i gang..  mot vif 11/9 skal jeg starte drillo rop jeg    


Vi laget jo en sang til Drillo i vinter, som egentlig skulle være med på Plankehaugen CDen Aristokrat vol 2, men den ble tatt vekk på grunn av at både tekst og melodi kunne virke støtende på endel mennesker. 
Melodien var "Venn", som ble laget for å minne ofrene av Tsunamikatastrofen, og teksten var:
Vi er Drillos menn, slår lange ballær, slår lange ballær, kan`ke finne dem igjen
Denne var det da meningen å synge fem ganger.
Personlig synes jeg vi kan ta opp denne sangen nå, uten at noen reagerer på det, men vi bør kanskje gjøre om teksten til f.eks.:
Vi er Drillos menn, slår lange ballær, slår lange ballær, ut på vingane igjen. osv.


Det skal vel ikkehøres ut som om vi er stolte av å slå lange baller vel? Misslikte den sangen like sterkt da som nå Snæbbus, men vi har jo forskjellig ståsted i den saken


Du vet like godt som meg at sangen ble laget med ironi, djpete.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340