Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 aug 05, 17:24
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Jeg er IKKE enig i at folk er daffere enn i fjor. Det har siden vi fikk dette feltet nesten konstant vært en altfor stor del av folk som bare ser fotball. Uten å delta med sang. Jeg synes samspillet med Hovedtribunen er mye bedre i år, dessuten klarer Gressviktribunen å hive seg med iblant, men jeg skjønner at vinkelen og avstanden der gjør det litt vanskelig. Det som irriterer meg er når folk bare ser dumt på dem som synger. Jeg er heldig, og står i midten i TIFO-feltet, så der er det alltid ganske bra trøkk. 

MEN, en ting som også irriterer meg er når folk som til og med har verv av et eller annet slag i PH bruker energien sin på å rope til forsangeren istedenfor å synge sjøl. Dette er kun et par personer, og de er av den yngre garden.

Det jeg savner mer av er humoren. Til tider er den der, men husker flere morsomme episoder fra i fjor enn det jeg har opplevd i år. "Mora til Santos er ei geit" var en slager, samme med "Keeperen til Odd er hetero! Gi meg en H...". Det er rett og slett litt furtestemning blant enkelte sjeler. Men tilbake til sangen, den synes jeg ikke er noe tammere enn i fjor. 

Forresten, hvorfor synger vi mye bedre borte? Er det oppladninga med busstur og øl i skjønn forening? Eller er det behovet for å vise verden fingeren og si at "Vi er her, og vi er minst like råe som dere!"?


Synger bedre borte ?? Har vært i Aalesund og diverse andre steder i år. Og jeg synes vi blir bare dårligere og dårligere for hver kamp som går. Og kampen i Skien tar jaggu kaka. Er vel kun 2 kamper i år som jeg har vært fornøyd med PH, og det var nå mot RBK, og kampen borte mot VIF.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340