Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 aug 05, 15:08
Jeg sier bare det at Zoran har en ca 20 års lengre erfaring med supporterkultur enn Plankehaugen har eksistert.

Jeg vet hvem som var var FFK`s supportermiljø, om du kan kalle for noe supportermiljø da, på 90-tallet. Da var det sang i Klokkesvingen på 16.mai kampene og det var alt. Det var litt "Morten Simensen", og "Kom igjen Fredrikstad...."
Husker du det Rune Haugen???? 
På slutten av 70-tallet hadde vi en gjeng fans i Klokkesvingen som vi kalte for "The Clock", og vi var 20 - 30 pers. Det var mest folk fra Murte bar i Gamlebyen. Det var litt hsupporterhistorie sett fra mitt stå sted, og derfor mener jeg at Zoran har kommet med en ny dimensjon. En dimensjon som vi ikke må ta lett på og kaste ut. For meg er det meget betydningsfult å ha en slik mann i blant oss. Det er vel slik at veldig få i Plankehaugen kjenner til det supportermiljøet som finnes i utlandet, men det gjør Zoran. Ikke klag, men syng!!!

Det er klart at folk kan si hva de mener, men jeg gidder ikke lytte til slikt som noen antyder her inne. Hadde det ikke vært for Zoran vill vi hatt en meget spinkel sangkraft. Jeg bryr meg ikke om hvor mye eller hvor lite Zoran synger, men at han klarer å piffe oss og produsere gode sanger.





---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340