Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 16 aug 05, 14:59

Hoås og West er to gode spillere med forskjellige kvaliteter. Det jeg etterlyser er trenerne og de disponeringer de gjør i løpet av kampen. Ble ganske fortvila mot kamma da spillet mer eller mindre stoppet opp. Som det er skrevet et annet sted, så bør vel trenerne se hva som er i gjerde og foreta bytter. Micha og Wiik kan ikke prege en kamp på 10-12 min og bør settes inn tidligere. Resten av laget bør vel se seg selv i speilet å blø litt mere for lønna en det de har gjort i mange kamper i år. Vi som suportere bør heller støtte gutta på banen "selv om det er vannskelig til tider" og få de til å ta ut det siste i hver kamp. Å komme med dårlige tilrop til egene spillere bør alle som kaller seg FFK suporter slutte med og om ikke gå over til motstanderne

Slike folk har ikke vi brukt for, de for heller dra inn til SFO avdelingen i Oslo.  

Og det er klart.....! Jeg hjelper gjerne til med å flytte for Hoås ut på Kråkerøy. Da vet vi hvor han er .

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340