Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 16 aug 05, 12:40
Opprinnelig postet av frekkrik
Vet ikke om det bare er meg, men jeg får meg lissom ikke helt til å stå å klappe å juble for noe som slettes ikke er noe å juble for?! Gir det virkelig riktige signaler? At vi er fornøyd samme hvordan de gjør det? Kanskje bare jeg som er helt på bærtur, men jeg vil gjerne at laget presterer.. Dersom de hele tiden tror at vi synes det er greit når de driter seg ut så kanke det være så ille bra det heller....



Så du mener at det var mer å klappe for i 2. div? Du spør, og jeg svarer. Ja, du er helt på bærtur. 

Jeg ser ikke sammenhengen mellom å heie frem et 2. div lag, mens man bare kritiserer alt ved et TL lag. Jeg trodde at det publikumet som bare bryr seg om å se sitt lag vinne uansett nivå og motstand, var de som fulgte damelandslaget i håndball. Synes det er fantastisk å si at et lag som lå i 2. div i 2002 "driter seg ut" når de ligger på midten av TL tre år etter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f