Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 15 aug 05, 23:44
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg syns bare det er litt mye negativitet her inne på forumet.. kan vel ikke nekte dere det, men blir litt frustrert noen ganger.. men bra at du ikke kauker dritt under kamp ihvertfall:)


Hehe, men du husgutten, mener du å påstå at jeg kauka ut om Hoås her om dagen?! Om han hørte det, ja da beundrer jeg hørselen hans! Å man må ha lov til å åpne kjeften når man er misfornøyd, akkurat som man gjør når man er fornøyd, bare da roper man det så høyt at de utpå hører det... Dessuten synes jeg de fortjener å høre det når de underpresterer også! Dersom de har psyken å den rette innstillingen, så skal de heller tenke: Faen heller, jeg skal vise dem jeg! Sånn ville jeg følt det naturlig å tenke hvertfall....... Men så får ikke jeg betalt heller da.. Jeg betaler for å se på dem prestere..!



 Når en spiller gjentatte ganger får slengt negative komentarer til seg, da snakker jeg ikke om en kamp men flere, så tror jeg at psyken til noen og hver kan bli heller skral etter hvert.
 Når jeg tenker meg om så er det ikke mange spillere på FFK som har prestert bra over tid i år, forsvaret er vel den lagdelen som jeg synes har gjort det best.
 Støtt gutta istedenfor å psyke dem ut, fotball er et lagspill hvor det er viktig at alle presterer på et best mulig nivå.
 

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340