Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 aug 05, 19:35
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
I stedet for å hetse Hoås og alt han gjør, hva med å vise at ikke alle i Plankehaugen er en gjeng idioter? Hvorfor ikke prøve å gi gutten litt selvtillit fremfor å oppføre seg som en gjeng med drittunger? Jeg er selv medlem av PH, men gidder rett og slett ikke stå der så lenge dere holder på som dere gjør. Hadde dere brukt halvparten av tiden på å psyke opp Hoås eller psyke ned spillere på motstanderlaget, hadde hver kamp vært vunnet. Til overmål gjør dere dere til narr for resten av supporterNorge, slik oppførsel er uhørt.

Det er ikke alle det gjelder, men de som føler seg truffet kommer nok med noe sedvanlig oppgulp.


Punkt 1:Du sier at vi må vise at Plankehaugen ikke er en gjeng med idioter og heller begynne å gi han litt selvtillitt...Er ikke du medlem i haugen a,hva med at du tar tak å hjelper til med dette?I stedet for å pingle deg helt ut å la ansvaret ligget på "idiotene"

Punkt 2:"Hadde dere brukt halvparten av tida på å psyke opp hoås",hva faen mener du med dere?dette er et ord som faktisk feier ALLE i plankehaugen over en kam,så du mener tydligvis at alle i plankehaugen slenger dritt til hoås?Få opp øya a

Punk 3: Er det faktisk så utrolig mye mindre hetsing på de andre stedene av stadion?NEI,jeg tror faktisk ikke det...Det er faktisk mer hetsing fra hovedtribunen enn plankehaugen,ikke lagt merke til dette?I og med at du bare henger ut HELE ph-feltet

Men en ting er jeg faktisk enig i,ikke hets egene spillere

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340