Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 aug 05, 14:38
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Opprinnelig postet av Shadar
De som ikke ser at Hoås er en god fotballspiller er enten fotballfaglig dumme eller rett og slett barnslige. 

FFK har ikke råd til å kjøpe Gudjohnsen eller Van Nistenlroy med det første. 
Hoås er 20 år og på u-21 landslaget, og for de som ikke skjønner at det tar tid å utvikle seg, kan bli hjemme istedet for å slenge dritt på stadion. 

Jeg mener det er bedre med betalende 7000 høflige/greie supportere, enn 8200 derav 1200 oppfører seg som rasshøl. Ja, det er akkurat det dere er! 



Nå er vel begge sider av denne saken relativt barnslige. Det må da være lov å mene at andre også må få prøve seg i startelveren. Sånn som det er nå ser det ut til at Hoås må spille for enhver pris. Jeg synes at han ikke viser nok til å forsvare en plass, du mener noe annet, helt greit.

ps. jeg er aldri høylydt negativ til egen spiller under kamp. Ingen blir bedre av det, men dette er fotball og følelser er i sving, blir vel drøyt å kalle 1200 mennesker for rasshøl synes jeg.



Tror du missforsto meg litt der. Jeg mener heller ikke at han bør spille for en hver pris. Om han har prestert tilstrekkelig dårlig, må andre få prøve seg. Dette er opp til trenerne å avgjøre. Det tror jeg de kan bedre enn oleberg forøvrig. 
Men at man ikke gjør annet enn å komme med negative innlegg om klubben, trenerne og Hoås, syns jeg er forkastlig. I tillegg til all mobbingen på stadion. 
Jeg satt det bare litt på spissen da jeg skrev dette med 1200 rasshøl. Skjønn det. Det er sikkert ikke så mange. Jeg vet ikke hvordan sånne som oleberg er på stadion, men jeg håper de oppfører seg bedre der enn her på forumet. 

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340