Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 aug 05, 12:04
Opprinnelig postet av kanogvetalt


Hoås er over to meter høy. Når han beveger seg vil det uansett se ut som slow motion sammenlignet med smågutter som West og MacDonald. Det kreves ca 30 i IQ for å åpne en dør, og kanskje 50 for å forstå dette. Regner dermed ikke med å få medhold av alle brukerene her.
Synes ikke Hoås var glimrende på lørdag, men han var heller ikke blant FFK`s dårligste. Han er flink til å gjøre seg spillbar( det krever en del løping) derfor får han ofte ballen og kommer ofte til avslutning. Jeg har sett mer etablerte spiller enn ham misse de sjansene han fikk foran mål. Ikke det at han vinner alle duellene han går i, men han går ihvertfall i mange dueller! Det var det et par andre som ikke gjorde så ofte mot HamKam.

Østfold har utviklet seg til et fotball u-land. Finnmark har rekrutert flere TL- og Landslagsspillere de siste årene. Utrolig at så mange hevder å kunne så mye om fotball på tribunen når fakta er det stikk motsatte. Hvis noen ønsker å snu dette argumentet mot meg så kan jeg røpe at jeg er innflytter til fylket.

Norges beste fotballpublikum har forandret seg til å bli en gjeng med bitre kunnskapsløse grinebitere som rakker ned på egne spiller, trener og ledere. Gjerne i riksdekkende media også. Pinlig spør du meg!


du lever helt klart opp til nicket ditt. iom at du er innflytter til fylket så har du liksom mye mer fotballforståelse enn oss "dumme" østfoldinger eller?

Synes du ærlig talt at Hoås forsvarer en plass på dagens FFK lag eller kverulerer du?




Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f