Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 15 aug 05, 00:21
Opprinnelig postet av Propellen
Opprinnelig postet av Lennart
Jeg er også veldig enig, og var en av de som ikke gadd å bli med på dommerjævel mer enn et par ganger. Det blir litt lavmål med dommerjævel, ræva..ræva..ræva ræva ræva, møkkalag, ..og det var nummer en...og det var nummer en... osv. Litt mer fantasi og nytenking takk.


Ja det er jo bare å stille opp og hjelpe til i Tifo gruppa. Så skal vi se hva vi får til i fellesskap. Nytenkende kreative sjeler er da alltid velkommen. Men, du gidder vel ikke det kanskje.... Skal vel bare sitte på sidelinja og krittisere....
Kan ikke helt se hva Tifogruppa har med dette å gjøre, med mindre det var et planlagt stunt fra deres side. Jeg slenger med leppa til dommern jeg også, som alle andre, når jeg er veldig misfornøyd med fløytinga, men det er unødvendig å dra det så ille langt som mot Hamkam. :/

Synes forøvrig dere i Tifogruppa gjør en fantastisk jobb, bare så det er sagt...

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340