Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 aug 05, 00:51
Opprinnelig postet av thomkat
Opprinnelig postet av Hubro7

Han presterer på banen når han er skadefri det er ok, men hvordan glir han inn i FFK miljøet generelt? Er han en sosial type som er viktig person i spillergruppen, eller blir han veldig anonym pga språk og kultur forksjeller. Kanskje det påvirker FFK`s beslutningsvegring? En spillergruppe trenger også spillere som aktivt prøver å være med utenfor banen også.



Jeg tror som Hubro7 at noe av problemet ligger i ovennevnte sak. Tror ikke West er en type som glir inn både her og der. Jeg har hørt at han veldig ofte kommer for sent til avtaler og sliter rett og slett med disiplinen sin. Men man skal jo ikke tro på alt man hører heller da Men uansett saken er litt rar, og det lukter litt mugg!



Jeg tror ikke dette er riktig!
Etter at man var uheldig med Welton Melo, med å få ham til å fungere sosialt, så vet jeg at FFK tok selvkritikk på det og at man derfor hele tiden har lagt stor vekt på at noe tilsvarende ikke måtte skje med hverken Brian West og Costa Rica guttene.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f