Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 12 aug 05, 23:22
Endret: 12 aug 05, 23:26
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Er kampen i Skien den eneste kampen du har sett av Brian West, dst64? Jeg tror det, for dine argumenter for hvorfor ikke FFK skal forlenge med West kan i beste fall kalles for syltynne.


Helt enig med deg Snæbbussaristokrat 1! dst64 kan ikke ha sett mange FFK-kamper de siste to sesongene.

Å si at West trekker seg i nærkamper er rett og slett LATTERLIG. T.o.m. dst64 må ha fått med seg litt av kampene mot f.eks RBK og Lyn. Spør Riseth, Lago, Berntsen og Lustü om West trekker seg i nærkamper. En fyr som er "halvparten" så høy som spisskollegaen sin og som vinner "dobbelt" så mange hodedueller trekker seg ikke i nærkamper.

Når dst64 samtidig hevder at West sjelden tar tydelige initiativ så blir hele argumentasjonen enda mer latterlig. West har kanskje ikke scoret nok mål selv, men han er mannen bak et utall mål andre spillere har scoret. Årsak til dette? Han tar initiativ!!!

Når det gjelder spilleforståelse... Har noen et opptak fra Rosenborg-kampen slik at dst64 kan se den? West definerer spilleforståelse i den kampen. Spør gjerne Enerly og Hoås om akkurat dette. Når FFK blir presset så til de grader som mot Odd i 2. omgang og ballen bare blir beinet ut fra forsvar, hvor er det da "naturlig" at den faller ned? Man legger ikke presise pasninger ved å beine ballen opp i lufta!

Sammenligningen mellom West og Occean ser jeg ikke noen grunn til å kommentere annet en at jeg er uenig. Men som resten av innlegget mitt viser så er smaken som baken; delt!

---------------------------

“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f