Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 05, 15:33
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av frekkrik

Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen rekker dere å snekre en banner før Kam-Kam kampen

 

Hjelper dette da?? Er virkelig noen av styremedlemmene/Mokkelbost represnetert på kampene?? Virker hvertfall ikke sånn.... Er jo så vidt DRILLO er tilstede... Mot Odd trur jeg ingen hadde merket om han ikke var der...


På Greåker - FFK 2 så var faktisk både Drillo og Arve tilstede, forøvrig også Harry H., så tror nok hvertfall de er tilstede på førstelagskamp frekkrik.


Snakker ikke bare om Drillo og Mokkelbost da, men som sagt så er det mange andre som har noe å si om saken å, å dersom de er på kampene ser de jo helt klart hva Brian er god for!!!


Aha!

Da beklager i alle fall jeg... Du skjønner, vi er ikke så bortskjemte med at folk ser helheten, men har blitt vant til et todimensjonalt syn her inne; Alt dårlig er Mokkelbost og/eller Drillo sin feil. Alt som går bra har Eggen all æren for.

Når det er sagt, så kan jeg fortelle deg at styret er til stedet under kampene. Både Toralf Hvidsten og Frode Kværneng er MEGET aktive og oppildet under kamp, spesielt førstnevnet!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f