Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 12 aug 05, 14:59
Opprinnelig postet av Jonek

Roger Risholt var en grinær, og han fortjente aldri sangen om at han var stentøff.... det er mitt syn på saken, men i bytte mot Raymond er jo ikke saken så negativt for FFK, eller hva synes dere?

Jeg synes jo at det var trist at Marcus gikk til kamma, men han skåret ikke så mange mål i vårkampene. Vi må se fremover og være optimister med tanke på fremtiden. Vi har flere unge som er innom landslagene og jeg tror Drillo vil bygge et lag rundt dem. Bjørkøy imponerer meg veldig og det gjør også Berthelsen, med dette har vi to meget gode backer og en midtbane som blir bygget rundt Raymond og Dagfinn. Simen er jo helt fantastisk, så jeg vet ikke hvor Roger Risholt skulle kommet inn.

Jeg er ikke misfornøyd med situasjonen. Dette blir bra utover høsten og neste sesong i Tippeligaen. Vi har mye å bygge på.

 

jeg håper og tror at vi kan komme opp mot 10 000 mot kamma.




Hørt om bredde i stallen?!?! Dessuten er Roger minst like god som Simen og mye bedre enn Ramberf når han var i slag! Men det har vel sine naturlige årsaker at han ikke var i sitt ess denne sesongen... Man må gjerne ha forholdene litt lagt til rette, pluss trives med arbeidssituasjonen også! Simen har vært meget usynlig og borte vekk i mange kamper i år han også.. Men disse to sammen ville herja bra på midten! Dessuten er det greit å ha noen å bruke nåe som vi sliter med suspensjoner og skader eller?!

Skjønner meg ikke p¨å dere som er fornøyd bare vi har en god på hver plass... Hva med konkurranse og backup a? Se på enga, de kjøper dobbelt så mange som de selger, vi gjør det motsatte

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340