Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 aug 05, 11:08
Endret: 12 aug 05, 11:09
Opprinnelig postet av FFK1903
Hmmm, mulig jeg husker feil, men sa ikke Bjørkøy noe a la det samme når han kom til FFK? Det underbygger vel påstanden din Holters, ettersom Koskela gikk andre veien og sa akkurat det samme om Hønefoss.

Er vel gjerne slik at en ny spiller vil si noe pent om sin nye klubb, og treningene er vel det første han er med på så...


Bjørkøy uttalte at nivået var høyere. Ikke så rart i og med at man går opp til et høyere nivå. Ellers så er vel signalene fra spillerne ganske så tydelige på at intensiteten på treningene har vært dårlig i år. Forundrer meg litt at du Holters, som tross alt følger laget såpass tett ikke har fått med deg dette, men du snakker vel bare med Arve og Drillo du Neida, men du representerer jo en offentlig tilgjengelig nettside som de fleste vil vegre seg litt for å uttale seg til, iallefall i negative ordelag.

---------------------------

Oljetank selges billig!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340