Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

lightwave

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 aug 05
Innlegg: 1

Lagt til: 09 aug 05, 18:13
Endret: 09 aug 05, 18:14

Hey folkens!

Syns jeg må forsvare reklamefilmen for alt som dumper inn her :)

Må først nevne at alle innvolverte er FFK supportere og har stått på dag og natt for å komme i mål. Takk til sponsorene, Værste AS, FFK ASA, Fredrikstad Energi, Brynildsen, Stene Stål AS og Totalprosjekt AS.

 

Krumtapp: Filmen er laget for å se tøff ut, ikke realistisk. Men jeg skjønner at du stusser over brassesparket.

 

Dj Charlie: Vi sitter ikke på gammelt utstyr, men filmen som ligger ute på webben, er svært komprimert og detaljene flyter sammen desverre. Dette gjelder også lydbildet så klart.

 

Olavsen: Skulle gjerne hatt et høyere tempo i filmen, men da hadde vi nok sittet igjen med 30sek action og detaljer ingen hadde fått med seg.

 

 

Jeg skjønner at det er mange føleser ute å går, når det blir laget noe for et fotballag. Og da spesiellt for FFK og Fredrikstad! Vi har komponert noe vi tror både laget og byen vil sette pris på, og håper vi har bidratt med noe som kan fremme FFK i tiden som kommer.

 

Mvh. Fredrik på vegne av Pop Media AS  www.popmedia.no


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340