Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 08 aug 05, 16:49

Det pågår vel diskusjoner i FFK om dagen vedrørende dette tema. At Høgmo skrev under for RBK gjorde ihvertfall han usannsynlig som FFK trener. Tom Nordlie har forlenget med start, og det finnes ikke så mange som har kapasitet til å føre FFK et skritt videre (Med det mener jeg opp i toppen av tippeligaen og ut i Royal Leage)

KT Eggen har fotfeste i østfold, han kjenner svært godt til både FFK og Østfoldfotballen forøvrig. Jeg kan ikke se noen bedre kandidat til å føre FFK videre. Det er viktig med en kontinuitetsbærer så jeg ser gjerne Eggen i FFK i 3 - 5 år til. Drillo må gjærne fortsette i FFK, men ikke som hovedtrener. Han er sterkest på analyser og forberedelser så sett mannen på disse oppgavene. Eggen hoved trener, Ahlsen hjelpetrener, Jerry keepertrener og Drillo som analysator, er min drøm.

Men hvor interessant er FFK for Eggen? Jeg tror at FFK er meget interessante for Eggen. Han slipper å flytte, han trives i FFK (gjorde ikke det på samme tid i fjor - Drillestad, Høili og kompani har ansvaret for det) Han får konkuransedyktige betingelser og har et godt støtte apparat.

Eggen har blitt en stor del av FFK sjela!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340