Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 05, 00:18

grøsser av tanken FFK uten brian west...han ER viktig for laget...forøvrig har jeg gitt hoås og wiig 17serierunder på å vise hva de kan.nok er nok.wiig er veik,ubesluttsom og ikke noe å satse på.selg.hoås må beregnes som en skikkelig flopp.gutten kostet flesk,men makter ikke å bidra i det hele tatt.spilte til 2er på børsen idag.og jeg har ikke vært en av de som har hylt mot hoås tidligere,men nå har bateman også fått nok.det her holder ikke i TL 2005...

 

nok engang en kollektiv svikt...rart at "alle" her inne var sikker på seier...er så dumt når noen tror vi skal vinne med flere mål på utebane.virker som den holdningen også sitter i en del spillere.faen til daffing skal du se langt etter!jeg ble ikke skuffet over tapet i seg selv,men måten det kommer på.gutta er TAFATTE,STILLESTÅENDE,UMOTIVERTE og BLØR absolutt IKKE for klubben i våre hjerter.det er en skam av spillerne å tape på denne måten.alle kan ha en dårlig dag på jobben,men det skal gå an å jobbe da for svarte!!ingen som står fram når det trengs,FFK spillerne er gode sammen,dårlige sammen.får vondt inni meg av å se  FFK å¨bortebane.og drillo og co har sin del av skylden,absolutt.feilvurderinger av spillermateriell er jeg drittlei,og engasjementet er fraværende.skremmende å se,FFK kollapser på banen OG benken...vi kan trygt konkludere at vi er TL dårligste bortelag.desverre...

 

husker dag solheim skrev i medlemsbladet at diskusjonen om tafatte og umotiverte spillere aldri skulle oppstå igjen...desverre så gjør den det.jeg blir rett og slett forbanna når overbetalte fotballspillere ikke kan gjøre jobben sin:jobbe og blø for drakta i 90min!!!!!motivasjon bør det vøre nok av!!forøvrig meget rart at toth som dem ga 3års kontrakt får noen skarve minutter hver kamp...en 30år gammel ungarer man gir 3års kontrakt skal faen meg være god nok for 11ern!!han SKAL og BØR spille mot kamma.punktum.

 

men på lørdag blir det 3poeng mot kamma,90% sikker.vent å se...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340