Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 07 aug 05, 14:06
Opprinnelig postet av Vidar
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
 Hva gjør man hvis man vil skrive noe som er relevant for en tråd, men som ikke er svar til noen av de tidligere innleggene? Må man trykke svare for å kunne skrive noe? Kjempefin side forresten, likte spesielt det dere har gjort med siffertipset, løfter den konkuransen til et nytt nivå!

Da ville jeg svart på det første innlegget...

Heh, det blir vel "i praksis mest praktisk" å svare på siste innlegget..man bør vel helst lese alt tidligere i tråden før man skriver noe selv..
Men nå skjønner ikke jeg helt hvorfor, og tror heller ikke det vil skje, at så mange vil bruke trådet versjon. Scrolling nedover en side med masse mer eller mindre viktige innlegg føles mye mer praktisk enn å måtte klikke på innlegg enkeltvis (selv om jeg må si at implementasjonen av tråding her er meget bra gjort, hele siden lastes ikke på nytt).
Men siden jeg foretrekker scrolling så sterkt så vil jeg driste meg til å komme med et forslag til utvikling som går i motsatt retning av trådet visning av enkelttråder, nemlig å få en "se alle sider i en tråd under ett"-visning. Det finnes f.eks på Rosenborgkjernens forum.


Dette skal vi nok klare å få til.

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340