Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 06 aug 05, 19:14
Siden det er litt mer oversiktlig forum her nå, kan vi jo ta en runde på hvilke andre lag man følger eller sympatiserer med rundt omkring. Selv er jeg en real rundbrenner, men Manchester United er et lag jeg har fulgt siden 1984, og det laget som alltid har vært veldig viktig for meg. Det var også i denne perioden jeg oppdaget FFK for første gang, siden jeg så en viss cupfinale sammen med en del år eldre fetter. Han er også synderen bak mitt engelske favorittlag. I England følger jeg også Yeovil, som etter 108 år utenfor ligasystemet rykka opp i 2003. To år senere tar de nå fatt på 3. høyeste nivå. Spennende! Paris Saint-Germain er et annet lag jeg har fulgt i mange år, det var en stor dag i stua da de grusa RBK 7-2 i CL. Nesten like fett som på stadion sist søndag! Til slutt har jeg et særdeles godt øye til NEC Nijmegen. Denne hollandske klubben som ble grunnlagt tre år før FFK har tapt fire cupfinaler, og aldri tatt så mye som en medalje i serien. Men like fullt er de en ekte arbeiderklubb, med hengivne supportere. Ikke så populært i nabobyen Arnhem, men Vitesse kunne aldri vært noe alternativ for meg. I Norge har jeg et lite ekstra øye til Bodø/Glimt pga. mye feriering der som unge, mens mitt gamle lokale lag Strømsgodset er noe som kan få fortsette i ingenmannsland i lang tid fremover.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340